26-30 april

Hej! Det va ett tag sen sist. Får skylla på att jag hamnade helt ur fas när vi va utan internet i två dagar.. Får nog tyvärr inse att en recap kan va svår att få ihop, men hämtade iallafall mamma i Växjö i fredags sen körde vi in till Grand Samarkand och shoppade lite. Jag köpte en sovtröja, ett par fulbyxor och sen en jättefin långklänning på Vero Moda som jag ska ha på årets festivaler är tanken, skitnajs!! Trippmätaren på bilen nollställde sig själv när vi va påväg hem eftersom jag kört över 100 mil sen jag nollställde den sist, vilket jag gjorde för typ två-tre veckor sen.. Kör en hel del långkörningar kan man ju säga. I lördags gick jag inte och la mig efter morgonfodringen för jag behövde plugga. I går prioriterade jag dock sömn och gick tillbaka och la mig och sov ett par timmar till efter morgonfodringen. Lallie fick vila två dagar förra veckan med, vilket visade sig idag haha.
 
Idag började jag dagen med att plugga, har läst heela dagen så hjärnan är som mos nu, trots att jag inte ens läst hälften av det som jag skulle ha gjort.. Menmen. Vid lunch drog jag och mamma ut med Lallie i världens storm. Lallie va såklart spänd, men var ändå bättre än vad jag trodde. Kunde ändå galoppera och så i skogen utan problem. Han va skitpigg såklart, men satte endast kraven att han skulle trava av i lång, låg och avslappnad form vilket han gjorde efter att jag lyckats jobba igenom honom i vänstersidan. Han är väldigt stel där just nu men jag försöker få bort det med massage och varierat arbete. Men duktig ponny över all förväntan idag!
 
Pluggade fram till halv sex på kvällen, då kom mormor och Adde över och vi åt lite och pratade lite. Mysigt! Nu på kvällen har jag smsat med pappa lite som var orolig för mig i blåsten. Också mysigt att skriva med pappsen! 
 
Resten av kvällen ska jag titta på robinson och slappa i soffan. Blir nog en tidig kväll ikväll. Resten av veckan blir det nog ingen bloggning, för imorgon kommer min kompis hit och ska bo här resten av veckan. Det blir roligt! Så vi får höras på fredag igen. 
Såg lite ut som en överklasskärring påväg till Växjö i fredags
Kram E

Kommentera här: